Re: potrzebna pomoc

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 24 May 2005 - 08:52:05 MET DST

Użytkownik "nobiles_7" <nobiles_7@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d6tl04$5af$1@news.onet.pl...
> Witam,
> moj brat usunal ze swojego konta na kompie plik NTUSER.DAT
> (windows 2000), po ponownym uruchomieniu kompa wpisal nazwe
> uzytkownika i haslo, lecz utworzylo sie nowe konto, a do starego
> nie ozna wejsc, pomijam juz ze wszystkie programy i ustawienia
> musi zrobic od nowa, problem jest taki ze mial wazne e-maile do
> ktorych teraz nie mozna sie dostac, a moze sie da tylko ja nie
> wiem jak, gdzie one moga byc zapisane i jak je odczytac,
> naszczesci nie pracowal na koncie admina, prosze pomozcie,

Niech po prostu przejmie stare pliki na własność i nada sobie do nich
odpowiednie prawa pracując z konta administratora. Menu startowe i
Pulpit można przekopiować do nowego profilu. A co do poczty - jeśli to
był Outlook Express, to pliki z mailami leżą w katalogu \Documents &
Settings\nazwausera\Dane Aplikacji\Identities\numerek_tożsamości.
Wystarczy przekopiować je do dwolnego katalogu i wskazać go w opcjach
OE jako nowy folder przechowywania. Książkę adresową z kolei
znajdziesz w \Dane aplikacji\Microsoft\Address Book.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/