potrzebna pomoc

Autor: nobiles_7 <nobiles_7_at_wp.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 14:33:32 MET DST

Witam,
moj brat usunal ze swojego konta na kompie plik NTUSER.DAT (windows 2000),
po ponownym uruchomieniu kompa wpisal nazwe uzytkownika i haslo, lecz
utworzylo sie nowe konto, a do starego nie ozna wejsc, pomijam juz ze
wszystkie programy i ustawienia musi zrobic od nowa, problem jest taki ze
mial wazne e-maile do ktorych teraz nie mozna sie dostac, a moze sie da
tylko ja nie wiem jak, gdzie one moga byc zapisane i jak je odczytac,
naszczesci nie pracowal na koncie admina, prosze pomozcie,

Pozdrawiam
nobiles_7