Re: Autouzpuełnianie

Autor: tom <niemam_at_adresu.kr>
Data: Mon 23 May 2005 - 08:27:45 MET DST

> Rozpocznij od Opcji internetowych-->zakladka
> Zawartosc -->Autouzupelnienie-->odptasz zapamietywanie hasel, adresow
> itd..)
> Modyfikacja Rejestru (wykonaj kopie):
> HKCU\Software\Microsoft\Protected Storage System
> Provider\twoja nazwa\Data
> Tu są zapisywane dane autouzupelnień.
> Powinienes tam znalezc podklucze o nazwach liczbowych, majacych w
> "Domyślna": Identyfication i Cryptographic Keys.
> Jeden podklucz {cyferki literki} ma wartość Internet Explorer.
> W jego podkluczach zapisane sa m.in. dane autouzupelnien (zaszyfrowane).
> [...]

Czy rzeczywiście tyle operacji trzeba wykonać zeby zrobić to o co mi chodzi?
Chodzi mi tylko o to żeby w oknie z zapytaniem czy właczyć autouzupełnienie
pojawił się checkbox "nie pokazuj tego okna więcej" bo tak chyba defaultowo
jest ale u mnie tego checkboxa nie ma bo prawdopodobnie ktoras z
wpierdalaczek
tego dokonała.