Re: Autouzpuełnianie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 22 May 2005 - 22:11:52 MET DST

tom <niemam@adresu.kr> napisał(a) w wiadomości
news:4290dbc5$0$2130$f69f905@mamut2.aster.pl..., że:

> tu już byłem i mam wszystko odchaczone
> ale pytanie czy właczyć autouzupełnanie
> wyskauje nadal nie zawsze ale wyskakuje

Rozpocznij od Opcji internetowych-->zakladka
Zawartosc -->Autouzupelnienie-->odptasz zapamietywanie hasel, adresow itd..)
Modyfikacja Rejestru (wykonaj kopie):
HKCU\Software\Microsoft\Protected Storage System
Provider\twoja nazwa\Data
Tu są zapisywane dane autouzupelnień.
Powinienes tam znalezc podklucze o nazwach liczbowych, majacych w
"Domyślna": Identyfication i Cryptographic Keys.
Jeden podklucz {cyferki literki} ma wartość Internet Explorer.
W jego podkluczach zapisane sa m.in. dane autouzupelnien (zaszyfrowane).
Zrob kopie tego klucza, po czym usun go.
Podobnie zrob z kluczem:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\IntelliForms\SPW
(kopia - usun).

Teraz wejdz na strone z haslem, zaloguj sie, zapisz hasło, zamknij strone,
wejdz ponownie - sprawdz autouzupelnienie.

PS.Zeby cokolwiek zobaczyć trzeba sobie nadać uprawnienia.
Defaultowo "wyświetlanie" tego klucza kończy się na SID-zie (S-1-...),
do którego pełny dostęp ma tylko SYSTEM, reszty nawet użytkownik z prawami
administratora nie zobaczy.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy