Re: drwtsn32.exe - ja to wywalić?

Autor: 0ws <0wsNO_at_SPAMpoczta.fm>
Data: Sat 21 May 2005 - 19:36:21 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:

> Moze najpierw przyjrzyj sie temu kotra aplikacja sie wywala i uruchamia
> DrWatson ?

Dzięki za info - więc problem jest dość dziwny i wygląda w nastepujący
sposób: otóż na codzień edytuje pliki wideo i system wiesza się, kiedy
w explorer'ze otworze katalog na pulpice o nazwie "AV", w ktorym trzymam
pliki video mające po kilka GB. Po CTRL-ALT-DEL Task Manager wyświetla, że
właśnie ten proces jest "Not rsponding". Czy ktoś wie, co może być
przyczynÄ…?

Pzdr,

0ws