Zanik internetu

Autor: Marcin Nowak <a.m.nowak1_at_gazeta.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 19:25:46 MET DST

Witam sedecznie.
Mam takie do Was pytanie.
Mam w domu sieć i stałe łącze, które jest podłączone do komputera z systemem
Win XP. Udostępniam na nim internet poprzez WinProxy. W tym komputerze są
dwie karty sieciowe.
Problem polega na tym, że po kilkunastu minutach sygnał z internetu zanika i
muszę wyłączyć sieć domową, wyłączyć Win Proxy, wczytać jakąś stronę WWW i
ponownie włączyć sieć domową i Win Proxy. Na drugim komputerze mam Win 2000.
Wcześniej miałem na obu Win 2000 i tego problemu nie było.
W serwisie powiedzieli mi, że Win XP przy dwóch kartach sieciowych "tak ma".
Tylko jakoś w to nie wierzę. Przecież Win XP nie może wyłączać sygnału z
powodu dwóch kart sieciowych.
Z góry dziękuje i pozdrawiam..

P.S Pomijam już fakt, że nadal walczę z resetowaniem się komputera. (Temat
kilka postów niżej).