Re: Nie takie znów chyba lamerskie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 18:46:13 MET DST

Piotr <piotr.buczek@marseille.com.pl> napisał(a) w wiadomości
news:d6kmg4$c2s$1@nemesis.news.tpi.pl..., że:
> Po ataku SPYWARE na mój W2000SP4 zablokowanym przez Zona wyłaczyła się
> opcja
> ustawiania wyglądu pulpitu.
> W zakładce "właściwości ekranu" pozostało tylko "wygaszacz - efekty -
> ustawienia."
> Inne konta zachowały pełną regulację wygladu .
> Co tu ukrywać jestem za głupi ,aby to naprawić.
> P O M O C Y !!!!

Pisalem kilka dni temu, jak to zlikwidowac.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKU\.Default\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
oraz w podkluczach ...\System, ..\ActiveDesktop i ...\Network lokalizacja
jak wyzej.
Aby nie wymieniac wartosci, to usun wszystkie zapisy w prawym oknie tych
kluczy - *są to blokady*!

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy