Re: Fips.sys z XP do W2K

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 20 May 2005 - 18:05:17 MET DST

Czarkowski log:
> Używam W2K SP4 zaktualizowany.
> Po instalacji KB890859 system nie wstał.
> Po dochodzeniu okazało się, że winny najprawdopodobniej jest FIPS.SYS.

A niby dlaczego on, a nie np. Ntoskrnl.exe lub Lsass.exe lub Winlogon.exe
Fips.sys jest sterownikiem kryptografii FIPS i nie jest z okazji tej KB...
aktualizowany/zmieniany!

> Ponieważ na dysku miałem tylko jedną jego wersję, pożyczyłem go z XP Home.
> Jak na razie wszystko gra ale zastanawiam się czy taka zamiana czymś nie
> grozi.

W zasadzie plik powinien być/jest kompatybilny.
P.S.
Nie zaszkodziłoby sprawdzić stan aktualizacji zabezpieczeń OSa za pomocą
MBSA.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;818043