[W2k3] Pulpit zdalny

Autor: Gregi <greg_at_wXkXngs.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 18:02:40 MET DST

Witam,

Gdy lacze sie z komputerem przez pulpit zdalny (klient W98SE, host W2k3
z SP1) klawiatura ustawia sie na uklad maszynistki (czyli np. pod
klawiszem 'z' mam 'y' :/ ). Zarowno u klienta jak i na serwerze jest
ustawiony uklad programisty. Co zrobic, zeby przy korzystaniu z uslugi
pulpitu zdalnego miec klawiature w ukladzie programisty ?

--
Pozdrawiam Gregi
GG:2400874