Re: Terminal Server Licencjonowanie !!!

Autor: grzes <grepe.nosp_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 14:12:39 MET DST

Użytkownik Ryso napisał:

> Mam problem z serwerem terminali na Windows 2003 Server przewertowałem
> archiwum grupy ale nie znalazłem rozwiazania mojego problemu.
> Problem polega na tym, ze posiadam licencje TS CAL na uzytkownika po
> uruchomieniu serwera licencjonowania wpuscil on dowolna ilosc uzytkownikow
> na okres probny 120 dni po tym okresie zarejestrowalem licencje dla 5
> użytkownikow ale mimo to serwer nie wpuszczal uzytkownikow mimo ze
> wyswietlana jest informacja o 5 dostepnych licencjach, dopiero po instalacji
> licencji na urzadzenie wpuscil uzadzenia ale tylko 5 i nie te o ktore mi
> [...]

Mam dokladnie to samo. Cos sie na serwie pomieszalo chyba z tymi
dostepami czasowymi.
Zeby bylo smieszniej - juz planowalem przeinstalowac serwer zeby jeszcze
raz na swiezo to wszystko postawic. Ale ze serwer jest w innym miescie
wiec sie nieco przeciagnelo i...
Pewnego dnia kolezanka z pracy, ktorej dostep zniknal w opisany przez
Ciebie sposob, mowi: dziekuje za zrobienia dostepu...
Oczywiscie przyznalem sie, ze nic nie robilem :), a na pytania osochodzi
proponuje telefon do Billa ;)
Oczywiscie w zartach :)

Ale fakt ze jest to troche dziwne zachowanie. W tej chwili, od dluzszego
czasu jest spokoj. Ja na rozwiazanie chce zastosowac przeinstalowanie
serwera i licnecji i wtedy poobserwuje co sie dzieje.

Jakbys jednak doszedl przyczyny to kopsnij posta :)

Pozdrawiam

--
Gzrse