Terminal Server Licencjonowanie !!!

Autor: Ryso <r.soltysiak_at_wp.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 10:01:07 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow,

Mam problem z serwerem terminali na Windows 2003 Server przewertowałem
archiwum grupy ale nie znalazłem rozwiazania mojego problemu.
Problem polega na tym, ze posiadam licencje TS CAL na uzytkownika po
uruchomieniu serwera licencjonowania wpuscil on dowolna ilosc uzytkownikow
na okres probny 120 dni po tym okresie zarejestrowalem licencje dla 5
użytkownikow ale mimo to serwer nie wpuszczal uzytkownikow mimo ze
wyswietlana jest informacja o 5 dostepnych licencjach, dopiero po instalacji
licencji na urzadzenie wpuscil uzadzenia ale tylko 5 i nie te o ktore mi
chodzilo i nie moge usunac tych urzadzen.
Czy ktos miał moze podobny problem?
Czy moge bez problemu dezaktywować serwer licencji i sprobowac zainstalowac
licencje ponownie?
Moze jest jakies inne rozwiazanie tego problemu.

Pozdrawiam
Ryszard Soltysiak