Re: Windows 2003 Server - gdzie szukać przyczyny błędu ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 00:25:35 MET DST

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <wojteks@NO-SPAMwojteks.net> napisał w wiadomości
news:428bac75$1@news.vogel.pl...
> Piotr Krzyżański napisał(a):
[...]
> Dzięki, rzeczywiście to zwiększy moje szanse tylko, że w ... robocie
> będę musiał być zawsze pierwszy by ewentualnie zresetować system :-(

Ale będziesz miał czas na spokojną kawę ;)

> Czy da się zrobić zrzut ekranu gdy wystąpi blue scren ?

Pewnie aparacik cyfrowy będzie najszybszy...

> Dzięki, będę testował. Ciekawe ile czasu to zajmie z 4GB RAM ?

Sporo - pewnie jedna nocka może okazać się nie
wystarczająca...

> Czy przyczyna może leżeć w niestabilności napięcia w sieci ? Tzn. przed
> serwerem są UPSy (redundantne zasilacze), które obniżają napięcie ale
> program Intel Server Management v. 8.30 i tak kilkanaście razy na dobę
> daje info o zbyt wysokim napięciu 12V.

Nie wiem, typ błędu raczej nie wskazuje na to...
Zobacz tutaj jeszcze:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/ddtools/hh/ddtools/BCCodes_8fb48fba-a442-421d-87fc-9185bedc4826.xml.asp

> Czy możecie mi podać jakieś narzędzia do testów obciążeniowych systemu
> operacyjnego ? Tzn. wrzuciłem na Google ale odpowiedzi sporo a czasu
> mało bo użytkownicy trochę rozdrażenieni padami serwera terminali.

Prime95?

Piciu