Re: Windows 2003 Server - gdzie szukać przyczyny błędu ?

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 18 May 2005 - 23:00:38 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CrashControl
> Autoreboot zmień na 0 (zero)
> Pamiętaj, że w takim przypadku system zostanie z
> niebieskim ekranem, aż go ręcznie nie zrestartujesz, ale
> masz szansę zobaczyć co powoduje błąd...

Dzięki, rzeczywiście to zwiększy moje szanse tylko, że w ... robocie
będę musiał być zawsze pierwszy by ewentualnie zresetować system :-(

Czy da się zrobić zrzut ekranu gdy wystąpi blue scren ?

> Błędy pamięci - sterownik/usługa na przykład:

> www.memtest86.com

Dzięki, będę testował. Ciekawe ile czasu to zajmie z 4GB RAM ?

Czy przyczyna może leżeć w niestabilności napięcia w sieci ? Tzn. przed
serwerem są UPSy (redundantne zasilacze), które obniżają napięcie ale
program Intel Server Management v. 8.30 i tak kilkanaście razy na dobę
daje info o zbyt wysokim napięciu 12V.

Czy możecie mi podać jakieś narzędzia do testów obciążeniowych systemu
operacyjnego ? Tzn. wrzuciłem na Google ale odpowiedzi sporo a czasu
mało bo użytkownicy trochę rozdrażenieni padami serwera terminali.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!