[win2k3] uszkodzony RRAS ?

Autor: MaNwE <manwe_at_interia.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 17:15:34 MET DST

Windows 2k3 SE ENG SP1 [uwielbiam ten rząd literek ;)].

Chciałem się przenieść z standardowego ogniomurka i ICS
na RRAS, ale wyszły dziwności. Po wybraniu NAT, karty
sieciowej z dostępem do netu, karty która ma być NAT'owana
oraz ominięcia DHCP/DNS niby service startuje, ale w drzewie
pod nazwa komputra jest tylko "Remote Access Policies"
i "Remote Access Logging". Znalazłem jakiś poradnik na it-faq
oraz ~450kB .doc od microsoftu, w obydwu po mniej/więcej
tej samej ścieżce postępowania maja do dyspozycji jeszcze
w drzewie "interfejsy sieciowe", "porty", "routing", etc.

Czego to może być sprawka i jak temu zaradzić?

Pozdrawiam,
MaNwE