Re: Domena - przeprowadzka na Sambe ...

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 16:27:16 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:d6fip9$cbs$1@inews.gazeta.pl...

> NT Server jeszcze bardziej cie ogranicza .. chodzi o to ze klienci 2000 i
> XP pobieraja takie ustawienia z GPO i tyle. W starszych wersjach narzucalo
> sie czesc tych ograniczen (nie wszystkie) poprzez konfiguracje takiego
> ladnego pliku z policy ktory po prostu umieszczalo sie na zasobie
> NETLOGON - teraz to juz takie proste nie jest.

jakos umknelo mi sie Microsoft wprowadzil licencje Open Edu (MOLP EDU) w
ktorej windows serwer 2003 standart kosztuje ok 425zl netto - moze jednak
nie warto forsowac Samby ... ktora da mala funkcjonalnosc takiego
rozwiazania.

W zwiazku z tym ponawiam pytanie o artykul w ktorym znajde opis (w
internecie czy prasie) odnosnie konfiguracji serwera 2003 z Active Directory
(z ograniczeniami/zabezpieczeniami pod katem pracowni komputerowej ;)

Pozdrawiam
Slawek