Re: Odtworzenie Veritasem kontrolera domeny

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 13:05:03 MET DST

Maciej Muran wrote:

> Problem nie leży w przerzucaniu na taśmę ani nawet w narzędziu do
> sporządzania kopii.
> Problem jest w odtworzeniu _kontrolera_domeny_
> Właściwie to liczę na to, że ktoś mi powie na czym dokładnie te problemy
> polegają. Dlaczego akurat serwer pracujący bez domeny można bez
A na czym polegaja probelmy z veritasem to nie wiem

> większych problemów przywrócić do życia a kontrolera już się tak łatwo
> nie da. Baza SAM (tak sobie kombinuję) jest jednym z tych
> problematycznych elementów ale tylko jednym z wielu..

Baza SAM wprzypadku AD nie jest jakims krytycznym elementem, DC ma tam
tylko jedno ale wazne haselko. Odtworzenie DC w wiekoszosci wypadkow
przy dobrej kopii zapasowej i poprawnej procedurze nie jest problemem.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl