Re: Odtworzenie Veritasem kontrolera domeny

Autor: Maciej Muran <mmuran.no_at_spam.gmail.com>
Data: Wed 18 May 2005 - 13:01:04 MET DST

Użytkownik "King" <king@2com.pl> napisał
> A wiesz, że pytaliśmy...
> Zrobił wielkie oczy O|O

Jeśli chcesz, to dam Ci namiar na fachowca. Tyle, że on jak niebawem
skończy robotę u mnie, to weźmie się za następnych 5 projektów ;)
Ale i tak pierwsze co powie, to będzie to, co napisał Piotr w ostatnim
zdaniu...

> Czyli reasumując lepiej zrobić stan systemu ntbackupem, a potem to
> dopiero sobie zrzucać na tasiemkę Veritasem?

Problem nie leży w przerzucaniu na taśmę ani nawet w narzędziu do
sporządzania kopii.
Problem jest w odtworzeniu _kontrolera_domeny_
Właściwie to liczę na to, że ktoś mi powie na czym dokładnie te
problemy polegają. Dlaczego akurat serwer pracujący bez domeny można
bez większych problemów przywrócić do życia a kontrolera już się tak
łatwo nie da. Baza SAM (tak sobie kombinuję) jest jednym z tych
problematycznych elementów ale tylko jednym z wielu...

Tak więc dużo Ci nie pomogę, bo ja do odtwarzania mam co innego a na
wypadek awarii PDC, mam w szafie obok... BDC :)
A jak bomba spadnie na serwerownię, to powinno się mieć zapasową
serwerownię na drugim końcu kraju, itp. itd. :)

--
Maciek.