Re: Co to jest SynGate32r.exe? :)

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 15:19:20 MET DST

Kierujac sie uzyskanymi tutaj radami wczoraj wywalilem tego SynGate32r (takze
z rejestru) i wszystko dziala jak nalezy. Tak jak radziliscie zaopatrzylem sie
w SpyBota. Znalazl u mnie jeszcze 12 robali. :) Ech, a szczycilem sie, ze nie
mam zadnego, hehehe. ;) Norton Antivirus 2005 z ostatnim update jednak nie
kuma wieeeelu spywareow. SpyBot wywalil 10 tych robali, a 2 musialem wyrzucic
recznie. No ale teraz jestem juz wolny od tych "gnojkow". Ciekawe na jak
dlugo, hehe. ;)

Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc.
Mariusz
mdw(malpa)amiga.pl