Instalacja Win2003 a Linux

Autor: Yaro <jgardzisz_at_vp.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 23:03:02 MET DST

Witam,
mam pytanie, jak zrobić aby było dobrze?
Sprawa wygląda tak: na C mam Windowsa XP, na D rozne badziewia(obydwie
partycje w NTFS) a na reszcie dysku mam linuxa(Ext3), teraz chce się pozbyć
linuxa i zainstalowac w jego miejsce Win2003. Wiem ze jesli ot tak wywale
partycje linuxowe to nie bede mogl wlaczyc nawet winXP(LiLo na partycji
linuxowej) Tak więc jak zrobić żeby byl i XP i 2003. Czy wystarczy wywalenie
partycji linuxowych, zrobienie z ich jednej na NTFS i zainstalowanie na niej
Win2003 i wtedy menedzer startowy sam skuma ze jest tez XP i bedzie cacy?
Prosze o odpowiedz, z góry dzieki.