czy da sie czyms spakowac pliki tak zeby byly dostepne w katalogu/dysku

Autor: jarek banach <jarekbanach_at_gazeta.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 17:06:41 MET DST

Witam
Mam aplikacje ktora generuje b.duzo plikow na dysku zajmuje 10Gb po
spakowaniu 3Gb czy jest jakis program ktorym mozna to spakowac zeby byl
dostep do tych plikow do zapisu i odczytu?Te pliki mogly by byc w
katalogu lub wirtualnym dysku.Na predkosci nie zalezy mi bo i tak sama
aplikacja mimo dobrego sprzetu dziala dosc slamazarnie ale do tego co
robi nie jets potrzebna predkosc.Jesli znacie cos odpowiedniego to
prosze o jakis link.Cos takiego przydalo by sie i na linuxa!

Pozdrawiam wszystkich Jarek

Ps moze byc nawet nazwa cokolwiek bo ja nic nieznam co by cos takiego
robilo ...