Re: [NT40] bootowanie z dysku scsi i dyskietka startowa i kontroller aic7895h

Autor: M. Z. <pyzaptys_at_priv2.onet.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 12:40:07 MET DST

> A czy te dyski SCSI są widoczne z poziomu BIOS-u? Sprawdź to dowolną
> dyskietką DOS-ową. Może ten kontroler nie wymaga ładowania sterownika
> przy uruchamianiu systemu, tylko później.

Probowalem plyta instalacyjna NT40. Zabootowalem z niej i nie widzi dyskow.
Gdy mu daje drivery to albo mowi ze nia takich urzadzen albo ze nie widzi
dyskow.

> Hmm... znaczy, próbujesz odpalić tę konsolę z jakiegoś nowszego
> systemu? Jakiego - W2k, XP, W2k3? A może pójdzie bez ładowania
> sterowników, podobnie jak to NT4...

Nie. Byla to plytka NT40.
Dla jasnosci to ja nie instalowalem NT-ka na tej maszynie tylko go
przerzucilem ghostem z innego komputera.

---
mariusz