Re: [NT40] bootowanie z dysku scsi i dyskietka startowa i kontroller aic7895h

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 18:12:54 MET DST

On Fri, 13 May 2005 16:10:23 +0200, M. Z. wrote:

> Witam
> Mam nt40 na netfinity 3500 m10
> Jest tam kontroler scsi AIC-7895 (z literka H na chipie) i dysk scsi
>

> Czy ktos mial podobne problemy i czy potrafi takie zachowanie wytlumaczyc?
>
> Komputer: IBM Netfinity 3500 M10
> System: NT40 sp6
>

> pozdrowienia
> dziekuje

A próbowałeś instalować NTka startując system z płyty IBMa dołączonej do
serwera? Do Netfinity (jak i np do HPków/Comapqów i innych) dołączane są
płyty które pozwalają zainstalować system i wgrywają od razu podczas
instalacji (jak również po niej) sterowniki do kontrolerów SCSI, kart
sieciowych, chipsetu itp.
Inna sprawa to domyślne ustawienia jakimi nas raczą spece np z HP czy
Della, ale to temat na oddzielną dyskusję.
Spróbuj odpalić instalkę z tej płytki i daj znać jak poszło.
Pamiętam że tak właśnie jakieś NetFinity stawiałem :)

--
Pozdrawiam
Piotrek