Re: windows 2003 server jako stacja robocza?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 08:35:20 MET DST

> Niestety nie pamietam... pamietam ze albo Kerio albo Kaspersky mial ze
> soba
> problemy... ale nie wiem ktory... Ale swoja droga probowalem wiele roznych
> firewalli i z czystym sumieniem moge polecic Agnitum Outpost Personal
> Firewall Pro - najlepszy firewall jakiego kiedykolwiek mialem...
> przykladowo
> ZoneAlarm moze sie schowac... wielu znajomym polecilem sie przesiasc z ZA
> na
> Outposta i wszyscy co do jednego mowia ze teraz system im w koncu szybko
> dziala... ZA strasznie przymula kompa...

Nie zebym bardzo bronił ZA, ale uzwam go od lat w kolejnych
wersjach i nie zauwazylem zadnego przymulania. Ale moze
nawet nie zdaję sobie sprawy z tego zjawiska? W którym momencie
tak niby przymula? Zasobów raczej nie zajmuje - wg menedzera zadań
ledwie ok 2 MB ram-u i nie zauwazylem, aby obciążał procka.
No, moze tylko nieco wydłuża start systemu, zresztą jak kazdy
program w autostarcie.

Chętnie zrobię pomiary porównawcze, ale nie wiem w jakiej sytuacji
mam się spodziewać spowolnień powodowanych przez ZA.
Na pewno nie spowolnia działania internetu.

Pozdrawiam,

latet