Re: windows 2003 server jako stacja robocza?

Autor: FlashT <no_at_way.com>
Data: Sun 15 May 2005 - 16:59:16 MET DST

Użytkownik "angryKid" <adres@w.sigu> napisał w wiadomości
news:d67l83$i9h$1@nemesis.news.tpi.pl...

> hm, a orientuje sie ktos moze, czy BlackICE i Kaspersky Personal (nie
> pro) dzialaja pod server2003?

Niestety nie pamietam... pamietam ze albo Kerio albo Kaspersky mial ze soba
problemy... ale nie wiem ktory... Ale swoja droga probowalem wiele roznych
firewalli i z czystym sumieniem moge polecic Agnitum Outpost Personal
Firewall Pro - najlepszy firewall jakiego kiedykolwiek mialem... przykladowo
ZoneAlarm moze sie schowac... wielu znajomym polecilem sie przesiasc z ZA na
Outposta i wszyscy co do jednego mowia ze teraz system im w koncu szybko
dziala... ZA strasznie przymula kompa...

No ale zeby nie bylo tak OT calkiem to polecam bardzo fajna stronke:
http://www.msfn.org/win2k3/

Pozdrawiam
FlashT