Re: WinXP prof. SP2 PROBLEM

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 May 2005 - 07:30:50 MET DST

Użytkownik "Paweďż˝ ďż˝wiast" <quasistellar.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:d6964t$phg$1@inews.gazeta.pl...

> Tomasz Polus:
[...]
> Urządzenie \Device\Ide\IdePort1 nie odpowiedziało w ramach
> ustalonego limitu czasu.
[...]
> Na \Device\Ide\IdePort1 został wykryty błąd parzystości.
[...]
> W urządzeniu \Device\Harddisk1\D wystąpił zły blok.

Pisałeś, że diagnostykę dysku Seatoolsami zrobiłeś? Ciekawe, bo
najwyraźniej dysk Ci się sypie. Spróbuj może przeskanować go programem
HDD Regenerator. Może to być też uszkodzona tasiemka do dysku - nie
baw się, tylko ją wymień na drugą sprawdzoną.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/