Re: WinXP prof. SP2 PROBLEM

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 May 2005 - 22:44:31 MET DST

Użytkownik "No!" <no_spamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5f1f.0000024c.4288ebb9@newsgate.onet.pl...

> Podpiolem dysk tasma na ktorej mialem cd-rw i dvd w miejsce dvd i
> wszystko dziala normalnie. Tasme wymienilem na nową, ale to nic
> nie pomoglo. Jaki program do plyty glownej moge zastosowac do
> testow? Bo to chyba ewidentnie jej wina.

Możliwe. A próbowałeś przepiąć dysk pod inną płytę główną?

Ja bym jeszcze wymienił zasilacz - może jest za słaby do aktualnego
obciążenia, może wyschły mu kondensatory i pływa napięciami, może
filtracja padła i sieje szpilkami... możliwości jest dużo. Wymień i
sprawdź.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/