Re: windows 2003 server jako stacja robocza?

Autor: FlashT <no_at_way.com>
Data: Sun 15 May 2005 - 16:47:33 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:d67du2$rm6$1@host102-ursus.spray.net.pl...
> Uzywalem W2003 w domu, jako zwykłą workstation przez poł roku.
> Wydawał się nieco stabilniejszy od XP, czy szybszy to nie odczyłem.

Jest z 3 razy szybszy, wiec nie wiem jak mozna tego "nie odczuc"

> Natomiast ostatecznie odstraszyły mnie problemy z driverami
> do karty dzwiekowej (SB Live), ktore powodowały powazne
> problemy przy odtwarzaniu filmów (zła synchronizacja A/V, itp).

Zle codek'i miales.

> Poza tym wkurzające było, że od czasu do czasu jakiś program
> (np. antywirusowy) nie pozwalał się zainstalować, bo twierdził,
> że nie jest wersją dla serwera.

Wszystko da sie zainstalowac, wystarczy troche checi... Ja np uzywam z
powodzeniem Norton Antivirus 2005.

> Wróciłem więc do XP (teraz z SP2) i odetchnąłem. Wreszcie
> wszystko działa jak trzeba.

Hehe... "jak trzeba" ... no tak... "jak trzeba" to moze i podziala... ;-) W
ogole na windowsie XP cokolwiek dziala "jak trzeba" ?