Re: windows 2003 server jako stacja robocza?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 14:05:02 MET DST

Uzywalem W2003 w domu, jako zwykłą workstation przez poł roku.
Wydawał się nieco stabilniejszy od XP, czy szybszy to nie odczyłem.
Natomiast ostatecznie odstraszyły mnie problemy z driverami
do karty dzwiekowej (SB Live), ktore powodowały powazne
problemy przy odtwarzaniu filmów (zła synchronizacja A/V, itp).
Poza tym wkurzające było, że od czasu do czasu jakiś program
(np. antywirusowy) nie pozwalał się zainstalować, bo twierdził,
że nie jest wersją dla serwera.

Wróciłem więc do XP (teraz z SP2) i odetchnąłem. Wreszcie
wszystko działa jak trzeba.

latet