Zamykanie systemu

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 15:47:16 MET DST

Witam,

znajoma ma małe biuro z kilkoma kompami i ostatnio dwa XP z nich jej się
zamykają. Tak na amen. Teoretycznie można by myśleć, że Blaster, ale:

a) są tam 4 XP w sieci, a chorują tylko 2.

b) jeden z tych chorych ma SP2 i aktywny monitor mks_vira

c) Blaster objawia okienko przed zamknięciem, a tam _podobno_ się nie
objawia.

Czy jest jakaś nowa, magiczna zaraza, która mogłaby takie coś robić?
Jak mogę to zdiagnozować? Co mogę sprawdzić?

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)