Zamazany/rozstrzelony obraz

Autor: mi$iek <misiekpm_at_serwer.op.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 09:26:56 MET DST

Witam

System XP prof. SP2 + wszystkie latki.
Wszystko chodzi o.k. jesli grafika nie uzywa DX'a.
Jak tylko proboje przetestowac DX'a lub odpale jakakolwiek gre obraz robi
sie taki porozmazywany ale nie w sensie ostrosci tylko jakby ktos
poprzesuwal niektore miejsca lekko na boki. Do tego dochodzi "zacinanie
sie".
Karta graficzna GF 6600. Probowalem stery najnowsze ze strony nvidi oraz te
ktore dolaczone sa z karta, niestety nic nie pomaga :(
Wczesniej byl win 98 se i wszystko bylo o.k. wiec zakladam, ze jednak sama
karta jest sprawna.

Czy ktos sie spotkal z podobnym problemem i moze mi jakos pomoc ?

Pozdrawiam
Misiek