Czy trojan Trojan.ByteVerify moze mi wlezc jak nie uzywalem IE

Autor: qwertek <qwertek.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 03:55:50 MET DST

Witam!
Pytanie jest czysto hipotetyczne:
Nie uzywalem IE i nie mam uaktualnienia na wirtualna maszyne z microsoftu.
Czy uzywajac samego Firefoxa i jego javy jestem w stanie to zlapac?
Albo inaczej: czy ten trojan dopada tylko tych co korzystaja z IE, a
posiadacze np. FF moga czuc sie bezpieczni?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

qwertek