Re: win2k zamiast router'a - da sie?

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 14:11:50 MET DST

news:6jp46d.p17.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Tomasz Polus" <tomek@polvision.com.pl> napisał w
> wiadomości news:d64l2a$3ui$1@nemesis.news.tpi.pl...

[...]
> A może w pytaniu chodziło Ci o sposób konfiguracji ICS w W2k, którego
> MS nie podał? Chyba po prostu nie ma takich oficjalnych opisów (myślę
> tu o zmianie zakresu DHCP dla ICS). Są tylko nieoficjalne sposoby
> polegające na zmianie adresu w kluczu BackupIPAddress.

Tak, wlasnie o to mi chodzilo. Wobec tego trzeba uwazac bo skoro
MS zrobil takie artykuly dla ICS 9x a nie zrobil dla Windows 2000
to mozliwe ze nie supportuja tego rozwiazania w W2K (chociaz to
pewnie niczym nie grozi, ale jak zwykle chca zeby ludzie kupowali
W2K Server z RRASem zamiast stawiac bramki na ICSie z wersji Prof ;)
Stara spiewka :)

--
Tomasz Polus