Re: win2k zamiast router'a - da sie?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 14 May 2005 - 14:00:16 MET DST

Użytkownik "Tomasz Polus" <tomek@polvision.com.pl> napisał w
wiadomości news:d64l2a$3ui$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> [...]
>
> To dlaczego nie opisali tego w KB? Czyzby bylo to rozwiazanie
> niesupportowane?

Przecież napisali. Popatrz w stopkę:
"Informacje zawarte w tym artykule dotyczą:
. Microsoft Windows Millennium Edition
. Microsoft Windows 98 Second Edition"

A może w pytaniu chodziło Ci o sposób konfiguracji ICS w W2k, którego
MS nie podał? Chyba po prostu nie ma takich oficjalnych opisów (myślę
tu o zmianie zakresu DHCP dla ICS). Są tylko nieoficjalne sposoby
polegające na zmianie adresu w kluczu BackupIPAddress.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/