Re: WinXP prof. SP2 PROBLEM

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 13 May 2005 - 16:36:00 MET DST

"Tadeusz Łopatkiewicz" d61fdq$m4m$1@nemesis.news.tpi.pl

> chodzą do dziś. Nie potwierdzam więc Twoich negatywnych doświadczeń (?)

Doświadczeń. :)

Nie powielam plotek, choć czytałem wiele złego o tym programie,
także konkretne błędy jego konkretnych wersji. :) Miałem setki
megabajtów instalek partycjonerów i pozostałem przy Paragonie,
który zdaje się być programem dopracowanym, :) choć i w nim
znalazłem dwa konkretne błędy. :) Jeden dotyczy nietypowych
partycji FAT16, drugi właśnie konwertowania z NTFS na FAT lub
odwrotnie. Oba błędy dotyczą szóstej wersji, rozprowadzanej
razem z którymśtam numerem czasopisma 'Komputer Świat Ekspert'
i oba są niegroźne:

 -- pierwszy dotyczy zakładanej właśnie partycji
 -- w drugim pliki otrzymują niepoprawną wielkość
    i jest to automagicznie naprawiane przez
    programy naprawiające błędy logiczne partycji,
    a sam błąd widać gołym okiem, bo wszystkie
    pliki mają tę samą wielkość i na oko :)
    widać, iż w rzeczywistości tak dużymi
    być nie mogą. :)

Z PQM (z wieloma jego wersjami) miałem bardzo
przykre niespodzianki. :)

Nie chciałbym nadmiarowo chwalić Paragonu, ale gdyby
jego twórcy zbudowali system operacyjny -- byłby to
chyba system zupełnie stabilny i praktycznie bezbłędny. :)
(a zatem i przyjemny w używaniu)

Na przyszłość -- mogliby mu nadać niższy priorytet, bo
program ten spokojnie może pracować w tle i nie wymaga
,,wywłaszczania" całego komputera. :) Ja przynajmniej
nie wyłączam (nie zamykam) innych programów, gdy coś
zmianami Paragonem. :) (chyba, że mi się akurat śpieszy
z jakąś zmianą lub względy techniczne zmuszą mnie do
zamknięcia jakiegoś programu w czasie pracy tego
partycjonera) :)

BTW -- może Ty wiesz, jak zmienić na stałe (czyli
w pliku) priorytet EXEka pracującego pod Windows, :)
tak aby się uruchamiał z tym mniejszym priorytetem. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@ascii.art.pl     '.O_'