Witam,
> jezeli wskazowki z http://support.microsoft.com/kb/319624/pl nie pomoga to
Niestety, nie pomogły :(
> najprosciej byloby zainstalowac na to co masz nowsza wersje uslugi (np. 3.0
> mam nadzieje ze pomoze
Przeinstalowanie usługi instalatora do wersji 3.0 - pomogło. Był tylko po
drodze mały problem - instalator też nie chciał się zainstalować ... :)
Wydaje mi się, że źródłem problemów była instalacja (wykonana między czasie,
zakończona niepowodzeniem) NAV2005, ponieważ wiele śladów prowadzi właśnie
do produktów Symanteca (np. http://www.derkeiler.com/Mailing-Lists/NT-
Bugtraq/2004-12/0003.html lub
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2001112111324439?
Open&src=hot&docid=2004071407423813&nsf=sharedtech.nsf&view=docid&dtype=&prod
=Norton%20SystemWorks&ver=2005&osv=&osv_lvl=).
Analizując te wszystkie wątki spradziłem jeszcze uprawnienia do
poszczególnych gałęzi rejestru - okazało się, że nie wszędzie 'SYSTEM' miał
pełny dostęp. Po zwiększeniu uprawnień - ruszyło! (zarówno reinstalacja
instalatora jak i instalacja softu).
Dziękuję za pomoc i mam nadzieję, że wnioski z mojej przygody, też komuś
pozwolą rozwiązać problemy :)
Pozdrawiam,
Wojtek
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Fri May 13 08:50:21 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 13 May 2005 - 09:42:05 MET DST