Re: Serwer czasu

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 08:34:33 MET DST

Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <jaroslaw_berezowski@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:opsqo9cxtdi4zawe@news.onet.pl...

> To nie jest niezwykle. Sychronizacja czasu w domenie jest przede wszystkim
> po to zeby dzialaly timestampy w biletach. Do tego nie porzeba
> supersynchronizmu.
> Jak porzebujesz lepszej synchronizacji polec po ntp.

Eee troche to niepowazne zeby synchronizowac czas i miec tolerancje
bledow az 5 minut... Owszem bilety Kerberosa w zaleznosci od konfiguracji
moga miec taka tolerancje ale jakie ma znaczenie dla uslugi
Windows Time fakt, ze pobrany z serwera czas ustawi sobie troche
inaczej, az o 5 minut...
Wg mnie kolega powinien zajrzec w logi systemowe, bo tam jest zawsze
bardzo ladnie napisane z ktorym serwerem nastapila synchronizacja.
Byc moze ma juz wpisany jakis serwer NTP i z niego zostal pobrany
czas zamiast z kontrolera (polecam net time /querysntp - jest tam cos?).
Poza tym nie trzeba restartowac komputera, wystarczy zrestartowac
usluge czasu w celach testowych.

--
Tomasz Polus