Re: Serwer czasu

Autor: JędruŚ <nie_malpa_at_interia.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 07:35:35 MET DST

Użytkownik "Tomasz Polus" <tomek@polvision.com.pl> napisał w wiadomości
news:d5vip7$196$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w
> wiadomości news:d5vi28$d6m$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> A co mi tam, dodam swoje 3 grosze :)
> Kontroler domeny ma standardowo uruchomiony serwer czas
> dla czlonkow domeny i tak jak Tomek napisal - klienci powinni
> automatycznie synchronizowac czas, pod warunkiem ze usluga
> Czas systemu Windows (Windows Time) jest na nich wlaczona.
>
> Jesli mimo to chcesz ustawic na tych klientach korzystanie
> ze wskazanego serwera NTP, to musisz jak administrator wydac
> polecenie:
> [...]

a czy jest możliwość, ażeby win server 2k3 wysyłał zły czas na sieć ???
bo sprawdziłem, na swoim komputerze przestawiłem czas o kilka godzin i
uruchomiłem go ponownie, faktycznie zsynchronizował się ale nie dokładnie.
Różnica między moim komputerem (WinXP Prof SP2) a serwerem (Win server 2k3)
była około 5 minut.

Nie wiem jak sobie z tym poradzić

Proszę o Helpa