Re: WinXP prof. SP2 PROBLEM

Autor: No! <no_spamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 23:27:56 MET DST

Tomasz Polus:
> Pytania:
>
> 1) Czy ta "uszkodzona" partycja to jest partycja systemowa?

Nie. Na systemowym wlasnie teraz jestem. Tamten odpiolem, zeby nic nie popsuc
bardziej.

> 2) Czy po zamknieciu systemu komputer wylacza sie samodzielnie?

Tak. Ale raz podczas uruchamiania zatrzymalo sie na sprawdzaniu dyskow. Ale po
resecie wszystko normalnie wie wlaczylo. Pozniej juz wszystko startowalo O.K.

> 3) Co mowi program chkdsk ? Sprawdz na przyklad opcje /R.

Standatrowy Scan spujnosci danych wyskakuje i to tylko w ramach jednej partycji
na tym HDD.

--
Pozdrawiam:
No!