Re: Przeprowadzka apache2 + php5 na iis + php5

Autor: Przemek Wiśniewski <sdf_at_fasd.sdf>
Data: Thu 12 May 2005 - 15:19:59 MET DST

porneL napisał(a):

> Działało dobrze, trzeba było się na IISa nie przesiadać :P

Musze, bo klient ma windows.

> Autorzy mówią, żeby w ogóle sensownie używać tej pary trzeba za 370euro
> kupić WinEnabler... (http://zend.com/store/products/zend-win-enabler.php).

Hmm.. wydaje mi sie, ze to sprytny IIS proboje optymalizowac prace CGI w
sposob nieprzewidywalny, przyklad:

Kiedy robie przekierowanie header('Location: costam.php') IIS wcale nie
wysyla przekierowania tylko od razu serwuje mi ta stronke.

Czy ten WinEnabler cos tu pomoze?

--
Przemek Wiśniewski