Re: AD i dodawanie kont - skrypt

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 15:02:45 MET DST

TomekP wrote:
> Jeśli wpisuje ręcznie użytkownika to ok, jak jego dane pobierane są z pliku
> i tworzone skryptem to inaczej wyświetla. Jak potem otworzę właściwości tego
> użytkownika stworzonego skryptem to wszystkie wpisy się zgadzają. Imię ,
> nazwisko, nawet w komórce : nazwa wyświetlana jest tak jak powinno być
> (połączenie imienia i nazwiska).
> Nazwa wyświetlana na liście to "Pełna Nazwa" "Full Name", można ja
> modyfikować nie spod właściwości lecz przy wybraniu opcji zmień nazwę.
> Jednak gdy chcę ją nadać przy tworzeniu konta w skrypcie:
>
> .Put "FullName", "jakaś nazwa"

> [...]

Atrybuty w AD nie nazywaj asie tak jak to wyswietla GUI - to co widac w
GUI de fact tez jest zdefinowane w AD. Tak ze nie masz czegos takiego
jak FullName w AD, ewentualnie masz DisplayName i CN.

Oprocz tego kazdy z obiektow w AD jest identyfikowany przez CN czyli
Common Name.
Moje wczesniejsze pytanie dazylo to tego czy jak tworzysz userow ze
skryptu to nadajesz im CN i DisplayName takie same jak tworzy domyslnie
GUI ?

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl