Re: Usługi terminalowe - ukrywanie elementów systemu wybranym klientom

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 14:37:20 MET DST

Użytkownik "Tadeusz Łopatkiewicz" <tadeusz@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:d5vinb$qt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w
> wiadomości
>
> Tak, podniesienie domeny do W2003 byłoby optymalne, z tym że za dużo by
> kosztowało. Licencje OS, serwery, CAL itd... Tym trudniej byłoby przekonać
> do wydatków zarząd, że naprawdę wszystko chodzi na NT 4.0 (plus parę
> nowszych serwerów W2k, 2003) doskonale. Włącznie z Exchange 5.5 :-)
> Istotnych powodów modernizacji, to nawet ja nie widzę - przynajmniej nie
> za
> te pieniądze, które by pochłonęła...

A co z security?
A co z supportem?
A co z kompatybilnoscia z nowszymi aplikacjami?

No chyba ze to jest siec, w ktorej nie ma potrzeby niczego zmieniac,
w takim razie gratuluje takiego udanego rozwiazania. Tylko zapewne
musisz bardzo uwazac na security i korzystac z wielu rozwiazan
3rd party dla podwyzszenia bezpieczenstwa (vide LogCaster)
a to rowniez swoje kosztuje.

--
Tomasz Polus