Re: Usługi terminalowe - ukrywanie elementów systemu wybranym klientom

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 14:31:21 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:d5vhma$b80$1@inews.gazeta.pl...
> Podnies domene do windows 2003 :) problem ci zniknie - ale w takim
> ukladzie zostaje ci tylko zrobienie tego przez local security policy i
> zabawa z ACL

Tak, podniesienie domeny do W2003 byłoby optymalne, z tym że za dużo by
kosztowało. Licencje OS, serwery, CAL itd... Tym trudniej byłoby przekonać
do wydatków zarząd, że naprawdę wszystko chodzi na NT 4.0 (plus parę
nowszych serwerów W2k, 2003) doskonale. Włącznie z Exchange 5.5 :-)
Istotnych powodów modernizacji, to nawet ja nie widzę - przynajmniej nie za
te pieniądze, które by pochłonęła...

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]