Re: Usługi terminalowe - ukrywanie elementów systemu wybranym klientom

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 14:13:56 MET DST

Zainetersowała mnie Wasza dyskusja, bo mam przed sobą wdrożenie czegoś
podobnego w swojej serwerowni. A systuacja jest taka:
- jest domena NT 4.0 (PDC, 2x BDC)
- na stand alone serwerze W2003 chodzić będą usługi terminalowe dla 30
osobowej grupy użytkowników domenowych. Oczywiście użytkownicy Ci tworzą
domenową grupę globalną, bo mają swe konta w domenie. Serwer 2003 jest
dodany do domeny, zatem kombinuję to tak właśnie, aby stworzyć na nim
odpowiednie GPO, a ACL do tego dać tylko owej grupie użytkowników
terminalowych.

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]