Re: Usługi terminalowe - ukrywanie elementów systemu wybranym klientom

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 10:30:54 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:d5v3oj$plp$1@inews.gazeta.pl...

> przynam sie szczerze .. nie zastanwialem sie :), na pierwszy rzut oka
> polega to na tym ze policy jest zachowywane w cache i nie jest zaciagane
> od nowa po podmianie pliku bo system nie ma magicznego znacznika ze policy
> sie zmienilo :) - to dlatego kazdy user sie musi zalogowac.
> Nie robilem eksperymentu ale odsiwezenie policy z opcja /force mogloby
> zburzyc ten caly KB
>
> tutaj masz prostszy sposob na osiagniecie tego celu :)
> http://www.windows2003.pl/faq.aspx?id=194
>
> po prostu ustawienie ACL tak zeby uzytkownicy ktorych Local security
> [...]

O! I ten sposob znalem, a ten podany przez Ciebie to dalej mini-zagadka
ale istnieje duze prawdopodobienstwo ze to dziala tak jak napisales.
Mam mieszane uczucia co do tego. Zawsze staralem sie wybierac rozwiazania
opisywane w KB od tych na stronach roznych "magikow" :) ale tym
razem musze przyznac ze rozwiazanie ACL wydaje mi sie bardziej sensowne.

--
Tomasz Polus