Re: uszkodzony instalacyjny cd

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 14:49:26 MET DST
Message-ID: <d5sv0m$7at$1@polsl.gliwice.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

karolina sz. napisał(a):
> w serwisie komputerowym gdzie zakupilem, odeslano mnie do microsoftu,
> a w dziale pomocy technicznej microsoftu odeslano mnie do serwisu gdzie
> zakupilem plyte, kwitujac, ze nie prowadza supportu wersji oem.
>
> kto ma racje? kogo powinienem naciskac o wymiane nosnika?

W zasadzie MS ma rację -- za dystrybucję, support i tak dalej
w przypadku wersji OEM odpowiada dystrybutor sprzętu. Dla-
tego MS bierze mniej pieniędzy za taką wersję -- koszty
obsługi sprzedawca komputera powinien pokrywać ze swoich
zysków. Ale nie liczyłbym ze strony większości firm sprzeda-
jących komputery (a szczególnie małych firemek i sklepów)
na jakąkolwiek pomoc...

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  mailto:Radoslaw.Sokol@polsl.pl        |
|                 |  Administrator systemów komputerowych  |
\................... Politechnika Śląska w Gliwicach, RE ../
Received on Wed May 11 14:50:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 11 May 2005 - 15:42:02 MET DST