karolina sz. napisał(a):
> w serwisie komputerowym gdzie zakupilem, odeslano mnie do microsoftu,
> a w dziale pomocy technicznej microsoftu odeslano mnie do serwisu gdzie
> zakupilem plyte, kwitujac, ze nie prowadza supportu wersji oem.
>
> kto ma racje? kogo powinienem naciskac o wymiane nosnika?
W zasadzie MS ma rację -- za dystrybucję, support i tak dalej
w przypadku wersji OEM odpowiada dystrybutor sprzętu. Dla-
tego MS bierze mniej pieniędzy za taką wersję -- koszty
obsługi sprzedawca komputera powinien pokrywać ze swoich
zysków. Ale nie liczyłbym ze strony większości firm sprzeda-
jących komputery (a szczególnie małych firemek i sklepów)
na jakąkolwiek pomoc...
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | mailto:Radoslaw.Sokol@polsl.pl | | | Administrator systemów komputerowych | \................... Politechnika Śląska w Gliwicach, RE ../Received on Wed May 11 14:50:15 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 11 May 2005 - 15:42:02 MET DST