uszkodzony instalacyjny cd

Autor: karolina sz. <karolina_at_sz.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 12:35:54 MET DST

zwracam sie do panstwa z zapytaniem,

posiadam instalacyjna plyte windowsa xp oem, ktora jest uszkodzona
[odprysk, utlenienie], i probowalem ja wymienic na nowa.

w serwisie komputerowym gdzie zakupilem, odeslano mnie do microsoftu,
a w dziale pomocy technicznej microsoftu odeslano mnie do serwisu gdzie
zakupilem plyte, kwitujac, ze nie prowadza supportu wersji oem.

kto ma racje? kogo powinienem naciskac o wymiane nosnika?

serdecznie dziekuje za poswiecony czas na przeczytanie pytania i
udzielenie odpowiedzi

pozdrawiam, krzysztof