Narzędzie sprawdzania dysku - pytania

Autor: Expedyt <expedyt_at_op_____WYWAL__.__TO__pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 11:38:46 MET DST

Witam!
Zauważyłem dziś na Dzienniku zdarzeń (Windows 2003 Server SE), że od dobrych
kilku miesięcy pojawia mi się poniższy błąd:

----------
Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Disk
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 7
Data: 2005-05-11
Godzina: 10:44:26
Użytkownik: Brak
Komputer: XYZ
Opis:
W urządzeniu \Device\Harddisk0 wystąpił zły blok.

W związku z tym dwa pytania:

1) Czy jest to związane, waszym zdaniem, z fizycznym uszkodzeniem dysku?
2) Możecie polecić jakies dobre narzędzie, które sprawdziłoby mi dysk pod
kątem fizycznych uszkodzeń sektorów (jak narazie testowałem chkdsk-iem, ale
nic nie wykrył)?

Z góry dziękuję,
Exp