16-bitowy podsystem Windows(Windows xp proffesional)

Autor: Kuba Molotkiewicz <qbamo_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 17:45:55 MET DST

Przy próbie uruchomienia programu dosowego, niektórych instalatorów
pojawia mi się okienko zatytułowane "16-bitowy podsystem Windows" z
komunikatem "C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Ten plik nie nadaje się do
uruchamiania aplikacji systemu MS-Dos lub Microsoft Windows. Wybierz
przycisk "Zamknij", aby zakończyć działanie aplikacji." Pod spodem
przyciski zamknij i ignoruj o działaniu identycznym :)
Najfajniejsze jest to że, pliku C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT nie
posiadam na swoim dysku, a wstawienie pustego nic nie pomogło.
Proszę o pomoc.

PS W archiwum znalazłem, że to najczęściej są złe ustawienia w plikach
autoexec.nt i config.nt, ale ja tych plików u siebie nie mam...

--
Qba Mo.
qbamo_(małpa)_poczta.onet.pl