zastanawiające zachowanie serwera sbs2000

Autor: Arek <arek_at_stanbud.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 14:41:42 MET DST

Czy możliwe jest aby jakas zasada lub wzajemne wylkuczanie sie zasady
powodowały usówanie użytkowników z danej grupy zabezpieczeń ?

Rano dodałem userów do grupy grupa_handlowa
 a w południe komunikat przy logowaniu usera -('zasady komputera nie
pozwalają na interaktywne logowanie do komputera')
Grupy są dodane w zasadach zab.domeny z pozycji zasady
lokalne ->PRZYPISYWANIE PRAW -> logowanie lokalne.
Userzy należa do trzech grup: uzytkownicy domeny (serwer.local/Users),
grupa_handlowa(serwer.local/MyBusiness/Groups) i
Serwer(serwer.local/MyBusiness/Distribution Groups)
Nie wiem czemu się to zdarzyło ale jak wszedłem do grupy: grupa_handlowa to
nie widziałem tam żadnych userów, choc na pewno tam ich dodawałem ???

Sprawa zasady dla domeny (powycinane prawa dla użytkowników) -nie zawsze
działają ?
Może w tej tematyce jest jakas mądra literatura jak krok po kroku ustawić
domene i zabezp. aby klienci, którzy się logują zawsze mieli te same prawa i
przywileje, a nie że raz widza pełny pulpit (terminal) a raz to co im sie
ustawi...
?

pozdrawiam
Arek