Re: Właściwości pliku

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 10:41:11 MET DST

Użytkownik "HelpDesk Admin" <helpdesk@komers-bhp.pl> napisał w wiadomości
news:d5pru6$p4b$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich serdecznie,
>
> Czy ktoś zna jakiś program (darmowy lub płatny) za pomocą którego sprawdzę
> właściwości plików tzn kto ostatni zapisał, kiedy, kto ostatni otworzył,
> historie zapisywania tego pliku. Dosłownie wszystko. Systemowa możliwość
> we właściwościach pliku nie zawsze jest dla mnie wystarczająca.
> Chcę to sprawdzać na serwerze Win 2003 z udostępnionym dyskiem w sieci
> lokalnym. Sieć pracuje w domenie.

Jesli chcesz to zrobic za darmo ale mozesz poswiecic duzo czasu,
to wlacz audyt na obiektach, potem ustaw audyt na okreslonych plikach
i skryptem filtruj event loga. Jak potrzebujesz szczegoly - daj znac.
Kazdy dostep do pliku (obiektu) spowoduje zapisanie informacji w logach
security, a uruchomienie skryptu z parametrem (np. nazwa pliku)
spowoduje wyswietlenie jego historii na podstawie informacji z logow.

--
Tomasz Polus